Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat

• Mezinárodní přepravu přepravuje společnost Air INTERNATIONAL EMS Express, obvykle do 1 týdne.
• Všechny objednávky budou pojištěny na celou kupní částku a mohou být sledovány na webových stránkách EMS nebo DHL.
• Všechny mezinárodní zásilky jsou dodávány prostřednictvím EMS Express hlavně v maloobchodním prodeji, zatímco u velkoobchodu, kontaktujte nás, klikněte na nás, abyste nám poskytli zpětnou vazbu! To je důvod, proč si můžete vychutnat bezplatnou dopravu a skvělé slevy nabízené zde z maloobchodního prodeje. Využijte více peněz, které se nyní těší skutečné zbrusu nové kvalitě.
• Jsme profesionální online prodejce a spolupracujeme s EMS, která vyjadřuje dlouhodobé, objednávky a dodávek přímo k vašim dveřím. Ujistěte se, že jste doma, až budou balíčky přicestovány.
• Všechny balíčky budou zaslány do jiné schránky !!
• Po zadání objednávek zkontrolujte zde svůj e-mail, abyste získali potvrzení objednávky, a také můžete sledovat objednávku online kliknutím na rubriku "Sledování objednávek" na našich webových stránkách!
Návratová politika • Jsme odhodláni k vaší úplné spokojenosti. Všechny objednané položky se blíží ke slovu zde "co vidíte na našich webových stránkách je to, co dostanete za 7 dní." Před tím, než se budete těšit na snadnou výměnu a návratovou politiku, musíte nás před odesláním zboží vrátit zpět. Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými.
• Všechny objednané položky jsou správné položky, které si vyberete zde. Slibujeme vám, že jste obdrželi správný balíček. Takže pokud vrátíte správné položky za vrácení peněz: všechny vrácené položky podléhají určitému poplatku za opětovné zaplnění. Poplatky za dopravu a manipulaci jsou nevratné.
• Nezapočítáme náklady na dopravu z výnosů nebo výměnu balíčku správných objednávek, budete zodpovědní za náklady na dopravu a manipulaci. Dále doporučujeme, abyste přidali sledování a pojištění pro svou vlastní ochranu, protože nemůžeme být zodpovědní za ztracené zásilky.
• Veškeré vrácené zboží by mělo být zasláno na adresu, na kterou vám pošleme e-mail, jakmile nás obdržíte.
Výměny
• Budeme přijímat výměny pro jinou velikost nebo barvu do 7 dnů od data původního odeslání objednávky. Kontaktujte nás s vaším ID objednávky a jeden z našich členů týmu vám pomůže. Chcete-li si vyměnit položky do jiného stylu, budete muset vrátit své položky na vrácení peněz * (podle zásady pro vrácení) a umístit novou objednávku pro styl, který upřednostňujete.
• Před odesláním položek je nutné nás kontaktovat. Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Opotřebené nebo špinavé předměty se vám vrátí zpět.
• Nezapočítáme náklady na přepravu za výměny, budete zodpovědní za vrácení poštovného a za přepravu a manipulaci s náklady na zaslání vyměněných zásilek zpátky k vám. Doporučujeme vám přidat sledování a pojištění při odesílání zásilek k nám pro vlastní ochranu, protože nemůžeme být zodpovědní za ztracené zásilky. Poplatky za dopravu a manipulaci jsou nevratné. Poplatky za dopravu a manipulaci jsou nevratné.
Zrušení objednávky
• Před odesláním objednávky je třeba požádat o zrušení objednávky. Protože po zadání objednávky zpracováváme všechny objednávky co nejrychleji během 6-8 hodin, takže po zadání objednávky není vždy možné zrušit objednávku. Doufám, že v tomto klíčovém bodě můžete pochopit. Žádosti o zrušení po odeslání objednávky budou zpracovávány v souladu s našimi zásadami pro vrácení.
Přátelská poznámka: Pokud jste do 3 dnů po zadání objednávky neobdrželi své 10místné číslo sledování, váš e-mailový server ho pravděpodobně viděl jako spam. V takovém případě nás prosím kontaktujte, abychom vám pomohli při sledování objednávek.
zpět